haxansurtanten.blogg.se

En blogg som beskriver det härligaste men även det ärligaste livet som 2-barnsmamma.

Fler såna här dagar, tack!

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en riktigt toppendag!
SÅ härligt att kunna skriva ut det för normalt sett brukar det vara rätt jobbiga dagar.
Imorse var jag och Stefan till kupolen och köpte de snygga takspottarna som ska upp i hallen. Sen så har vi ordnat barnvakt ikväll och ska gå på bio och se Breaking dawn :)
Ska bli så kul att komma utanför dessa fyra väggar och åka iväg och göra nånting kul. Har velat sett den filmen ända sedan den första släpptes ;-)
Barnen har varit gulliga och snälla hela tiden också mot varandra. Njuter av dessa dagar. De har varit så snälla och gulliga idag så de belönades med donkens. Så förhoppningsvis så fortsätter de med sitt goda uppträdande ha ha.
En sån här dag lever man på länge. Det är fint att ta fram dessa minnen en lsämre dag och veta att plötsligt, så händer det, precis som de säger i triss reklamen ha ha.
Nu så ska jag sätta mig ner och läsa en ny bok jag köpte idag, en engelsk pocket bok, älskar att läsa på engelska, sen inväntar jag farmor och farfar som ska komma och sitta hos barnen medans jag och mannen går på bio :)

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: