haxansurtanten.blogg.se

En blogg som beskriver det härligaste men även det ärligaste livet som 2-barnsmamma.

Ikea shoppat

Kategori: Allmänt

Idag så blev det en tripp till Ikea. Alltid roligt att gå in och titta där. Bara längtar tills de öppnar i Borlänge, kommer nog att springa där så ofta så jag nog kommer skaffa en stämpelklocka dit ha ha.

Eftersom vi ska flytta tillbaka till Ludvika och byta ner oss 37kvm så behöver vi saker som tar mindre plats. Så vi köpte idag en våningssäng till barnen, sedan såg S ett köksbord med 4 stolar, ett litet ett, och eftersom köket borta i lägenheten är så pass litet att vi nog kommer att få stå i kö för att äta så behövde vi ett mindre bord. Så nu säljer jag både köksbord samt barnens sängar. Lägger ut lite bilder på det så är ni intresserade så hör av er till mig ;-) [email protected] eller facebooka mig på Malin Karlsson Wilhelmsson. :D

Häromdagen hade ni även kunnat fått köpa sonen också då han slog sönder våran andra tv på 6 månaders tid. Men han var verkligen gullig igår och imorse så jag tror nog vi behåller honom ändå ;-)

Snart blir det te att hämta de små juvelerna, stressa igång med maten och göra kväll. En liten stund till är vi barnlösa och kan andas ut, men tråkigt är det. Det är konstigt det där, när de är hemma och stökar så vill man det ska bli morgon så de får gå till dagis och skolan, när de väl är där, så vill man ha hem dem igen för det blir för tyst :)

Nu kommer bilderna på sängen och köksbordet ;-)



Ok får se om detta funkar öht. Min dator har fått en egen vilja och den skiljer sig ibland ganska långt ifrån min vilja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: