haxansurtanten.blogg.se

En blogg som beskriver det härligaste men även det ärligaste livet som 2-barnsmamma.

Borta bra men hemma bäst!

Kategori: Allmänt

Var till Leksand igår som sagt, och mycket riktigt så vann de med 3-2 över Örebro. Kul att få åka iväg på nånting bara jag och Stefan, är ju inte så ofta vi är iväg på nånting så det var riktigt trevligt.
Men skönt att komma hem igen, saknade barnen så mycket. Moa sov hos min farmor och farfar, det gick hur bra som helst. Simon som är så otroligt mammasjuk hade varit ledsen och gråtit hela kvällen efter mig. känns trkigt att han blev så ledsen, men han är inte van att vara ifrån mig heller.
Men när vi kom hem så sov han, när jag gick och lade mig sedan så strök jag honom över kinden och sa att jag var hemma igen, han tittade upp på mig och log och somnade sedan om igen med armen över min hals. Så mysigt
Idag så kommer mamma och min syster över på lunch. Jag ska göra inbakad fläskfile med hasselbackspotatis och rödvinssås. Det är bara för gott :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: