haxansurtanten.blogg.se

En blogg som beskriver det härligaste men även det ärligaste livet som 2-barnsmamma.

Familjen förkylning!!

Kategori: Allmänt

Har inte skrivit på några dagar nu. Nu ligger vi sjuka i stort sett hela familjen. Sinom har haft feber, men är på bättringsvägen. Jag och Stefan är förkylda, med huvudvärk och begynnande feber påväg. Bara Moa som är frisk. Det var meningen att Moa skulle åkt till tomtelkand med sin mormor denna helgen, det var tur att det blev ändrat. Men nästa helg så ska hon och jag dit med min mamma, syster och systerbarn. Har aldrig varit där så det blir roligt för mig även fas man är vuxen :) Bara vi får vara friska så.
Den 15:e så ska min Ifåne 4s komma...LÄngtar ;-) så nu har jag lagt bud på en iphone plånbok på tradera, den ser ut som en antik bok, som man kan ha telefonen i samt kort pch pengar. :-D Jättefin!!

Jag har inte ätit någonting förutom smörgåsar i tre dagar nu. Men idag ska jag iaf laga till apelsinkycklinggryta med röd paprika och creme fraiche, det blir nog gott. Tror jag, jag har ju inga smaklökar nu när jag är sjuk :(

Har väldigt gosiga och snälla barn nu iaf. Skönt. Simonhar setat i knäna på mig halva morgonen och Moa rorar sig med att rita Ariel. Från den lilla sjöjungfrun. Ska ta mig ett varmt bad nu snart och få upp lite värme.
Ha en bra dag alla!!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: